quarta-feira, agosto 22, 2007


Naughty


adjective
1. badly behaved; "a naughty girl"

2. suggestive of sexual impropriety; "a blue movie"; "blue jokes"; "he skips asterisks and gives you the gamy details"; "a juicy scandal"; "a naughty wink"; "naughty words"; "racy anecdotes"; "a risque story"; "spicy gossip" [syn: blue]

3. describes a bad girl who needs to be punished (usually by fucking her), or a lady who wears tight, revealing clothing. Can also apply to a female who is into bondage.

4. A way of describing something in way that shouldn't be good, and yet somehow is.

4 Comentários:

Blogger Fofinha disse...

Tenho me portado mal...
Que tipo de castigo tens para mim... ou se não quiseres... que me sugeres.
hihihi
Beijocas

4:06 da tarde  
Blogger Paixão disse...

Castigo não te posso dar, mas de repente surgiram umas ideias que acho ficavas logo bem comportadinha ;)

2:25 da tarde  
Blogger Fofinha disse...

Hummm estou curiosa... diz, diz quais são as tuas ideias????
Beijocas

10:53 da manhã  
Blogger Francisco del Mundo disse...

Hum... Que duas meninas naughty...:D
Beijo

6:59 da tarde  

Enviar um comentário

Subscrever Enviar feedback [Atom]

<< Página inicial